محل تبلیغات شما

در این بخش اکثرا مواردی مورد توجه قرار می گیرد که قابل رویت و قابل لمس کردن باشد و در واقع اموری که لذت بصری ایجاد می کند یا دیدن فضا و محیط زیبا باعث ایجاد نشاط می شود مورد توجه قرار میگیرد. فضاسازی و زیباسازی حیاط مدارس، از جمله دیوارها، سطح زمین، کاشت درخت و گل و گیاه گذاشتن نیمکت های رنگی و زیبا در حیاط مدرسه، تابلوی زیبای سر در مدرسه، دیوارهای تمیز و زیبا و تزیین شده با نقاشی های زیبا، نماسازی های مختلف.زیباسازی مناسب ساختمان مدارس از جمله هماهنگی کاشی و رامیک و سنگ - رنگ آمیزی در و دیوارها، پرده های زیبا جهت کلا سها، زیباسازی راهروهای کلا سها، دفتر معلمان، اتاق مشاوره و.زیباسازی و تمیز بودن نمازخانه استفاده از خوشبوکننده ها، استفاده از نوشته ها وخطاطی های زیبا و استفاده از گلدان های زیبا، استفاده ازفرشهای زیبا وهماهنگ با پرده ها تمیز بودن و زیباسازی دستشویی ها و وضوخانه (حتما فضای وضوخانه از کاشی و سرامیک زیباوتمیز استفاده گردد) محل آبخوریهاسنگ شده باشدودر وضوخانه ها از لوله کشی آب گرم استفاده شده باشد.زیباسازی راهروها وورودیها با استفاده ازگلدانهای گل طبیعی و مصنوعی.زیباسازی کتابخانه ها استفاده ازکمدهای یکرنگ ویک مدل جهت نگهداری کتابهادرکمدهای چوبی زیبا، استفاده از گلدان های طبیعی در فضای کتابخانه، میز و صندلی های یک رنگ و زیبا، قفسه های زیبا جهت در دسترس قرار دادن مجلا ت و رومه ها. تشویق جهت آوردن گل و گیاه طبیعی واستفاده ازآن درکلاس ها.

شاداب سازی ظاهری در مدارس

چگونگی دستیابی به تحقق آرمان های شاداب نمودن مدارس

عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان

استفاده ,های ,زیبا ,ها ,زیباسازی ,جهت ,استفاده از ,های زیبا ,و زیباسازی ,زیبا جهت ,گل و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها